HLAVNÍ OBSAH
- Provoz knihovny od 1.3. - půjčování stále přes výdejní místa
- Březen - měsíc čtenářů
- Fotosoutěž: Moc se nevidíme, ale pořád čteme!
- Zahájení provozu zrekonstruované knihovny Podroužkova
- 19. 2. 2021 - máme 100 let
- Pobočka v Kunčičkách od 1. 2. 2021 dočasně uzavřena
- Služba Odložení dokumentu
- Znovuotevření pobočky na Podroužkově ulici po rekonstrukci
- Před knihovnou Opavská máme unikátní poeziomat
- E-knihy a jiné elektronické zdroje
- Vyšla Paměť Ostravy 2018-2020
- Reagujeme na podněty našich (ne)čtenářů
- Váš prvňáček se stane čtenářem
Provoz knihovny od 1.3. - půjčování stále přes výdejní místa
Vážení čtenáři, od 1.3. zůstávají výdejní místa - vydání předem objednaných dokumentů
- Objednejte si dokumenty (knihy, audioknihy, CD, ...) přes službu Odložení dokumentu ve vašem čtenářském kontu (prosíme omezujte své objednávky na max. 5 knih denně)
- Počkejte na potvrzující mail z knihovny. Objednávky zpravidla vyřizujeme nejpozději do následujícího půjčovního dne (podle půjčovní doby pobočky nebo oddělení).
- Po obdržení mailu si můžete přijít objednávku vyzvednout v půjčovní době uvedené u jednotlivých poboček/oddělení. Objednávku vám odložíme na 3 pracovní dny.
- V každé knihovně/pobočce otevíráme výdejní místo u vstupu do půjčoven
- Pokud si chcete dokumenty k vypůjčce objednat, ale nemáte zaplacený registrační poplatek, kontaktujte svou knihovnu.
- Zájemce o novou registraci budou u výdejních míst přihlášeni (vezměte s sebou OP).
- Vaše výpůjčky jsou zatím automaticky knihovnou prodlouženy do 16. dubna 2021
- Knihy můžete vracet u výdejních míst nebo je vraťte přes knihobox (ústřední knihovna, pobočka Opavská, Hladnovská, Dr. Martínka)
- Poplatky zůstávají stále „zmrazeny“, tzn. nevytváří se nové a už vzniklé se nenavyšují. Poplatky vzniklé před uzavřením knihovny můžete začít hradit v hotovosti u výdejních míst nebo bezkontaktně přes platební bránu.
- Dbejte prosím instrukcí knihovníků - u výdejního okna se zdržujte po nezbytně nutnou dobu - do knihovny vstupujte prosím s dobře nasazeným respirátorem - děkujeme
Postup pro čtenáře se sluchovým postižením
- Objednejte si knihy v katalogu
- Napište mail na adresu ustredi.pujcovna@kmo.cz s informací, v kolik přibližně přijdete a že jste sluchově znevýhodněni
- Knihovna se vám obratem ozve a sdělí konkrétní postup, jak si knihy můžete vyzvednout
- Doporučujeme využít službu Tichá linka, kterou v KMO také používáme.
Vaše knihovna
Library operation from March 1 – window pick-up
Dear users, from March 1 we are opening window pick-up points, where you can pick up requested materials.
- Request materials (books, audiobooks, CDs, …) using the request function in your online catalog account (please limit your requests to 5 items per day).
- Wait until you receive a confirmation e-mail from the library. We typically process requests within one work day (depending on the opening hours of the library/branch).
- After you receive the confirmation e-mail, you can pick up the requested materials during the opening hours of the library/branch within the following 3 days.
- The pick-up window in each library/branch is located at the entrance to the lending service area.
- If you want to request materials but you have not paid the registration fee, contact your librarian. Registration of new users is possible at the pick-up windows (you will need to provide your ID).
- Your loans are automatically renewed until the end of March 2021 by the library.
- You can return your loans at the pick-up windows or into return boxes (located at the Central Library and at branches Opavská, Hladnovská, Dr. Martínka)
- All fees remain “frozen”: new fees are not charged and previous unpaid fees are not increased. Unpaid fees charged before the library closure can be paid in cash at window pick-up points or online after signing in to the online catalog.
Aktualizováno 02.03.2021